Hei, vai es vienīgā esmu attapusies, ka Ziemassvētki jau tepat aiz stūra? Pagājušogad es Ziemassvētku gaidīšanai piegāju daudz metodiskāk, bet šogad man ir tik daudz citu rūpju, ka tas ir galīgi piemirsies. Un, jā, sniega taču nav! Tādēļ pēdējais brīdis sākt noskaņoties, un tam man ļoti labi kalpo vecās, labās Ziemassvētku dziesmiņas. Pirms gada es izrakņāju daudz visādas izlases un apkopojumus, lai atrastu īstās, manējās dziesmas, kuras man radītu gaišu svētku noskaņojumu. Es biju ļoti priecīga, ka man izdevās uziet gan vēl nedzirdētas dziesmas, gan arī tradicionālos skaņdarbus nedzirdētā izpildījumā. Atzīšos, ka dažas esmu klausījusies pat vasarā.

Do You Hear What I Hear?” (Regney & Baker, 1962) Dziesma ir rakstīta Kubas raķešu krīzes iespaidā kā lūgums pēc miera, lai arī to parasti izpilda kā Ziemassvētku korāli. Dziesmai ir ārkārtīgi daudz versiju, man vislabāk patika ASV kantrī dziedātājas Martina McBride izpildījums.

Let It Be Christmas (Alan Jackson, 2002) Vēl viens kantrī dziedātājs ar dziesmu no tāda paša nosaukuma svētku izlases. Tīrs sentiments.

One Little Christmas Tree (Stevie Wonder, 1967) Dziesmiņa par vienu Ziemassvētku eglīti, nobijušos un vientuļu, kurai eņģelis uzdāvina zvaigzni, lai tās spēkos būtu izgaismot visu pasauli.

Ja nu kādam vēl ir vēlēšanās veidot savu Ziemassvētku dziesmu izlasi, tad te būs manējā iedvesmai:

1.   Floyd Cramer  Jingle Bell Rock

2.   Sir Cliff Richard  Saviour’s Day      

3.   Martina McBride  Do You Hear What I Hear

4.   Alan Jackson  Let It be Christmas

5.   Ella Fitzgerald  God Rest Ye Merry Gentlemen

6.   Elvis Presley  Here Comes Santa Claus 

7.   The Bird and the Bee  Carol of the Bells                       

8.   Stevie Wonder  One Little Christmas Tree

9.   Lonestar  Santa Claus is Coming to Town        

10. Kevin Chesney  Thank God for Kids

11.  Katie Melua  Have Yourself a Merry Little Christmas

12.  Johnny Cash  That Christmasy Felling

13.  Faith Evens  Santa Baby

14.  Albert King  Santa Clause Wants Some Lovin’

15.  Chris Isaak  Christmas on TV        

16.  Cyndi Lauper  Three Ships   

17.  Hootie & the Blowfish The Christmas Song

18.  Michael Buble  Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow

19.  Alison Krauss  Shimmy Down The Chimney

20. Chris Rea  Driving Home for Christmas

21.  Paul McCartney  A Wonderful Christmas Time

22.  Band Aid  Do They Know It’s Christmas

23.  Enya  We Wish You A Merry Christmas    

Nu ko, gatavošanos svētku sezonai var pasludināt par oficiāli atklātu! Laikam jāpameklē arī kāda grāmata 😉

