Man ir uznācis lielais rakstīšanas slinkums (bet vismaz ne lasīšanas) un sajūta, ka es vispār vairs neko nevaru uzrakstīt. Nejauši ieraudzīju, ka Evija no Evija domā ir man uzticējusi tālāk izteikties par Tell Me About Yorself Award! Paldies viņai par iespēju pablēņoties 🙂

The rules of accepting this award are:
1.Thank and link back to the person that awarded you
2.Write 7 random things about yourself
3.Spread the love to 15 more bloggers
.
Septiņas lietas par mani (ar bildēm)
.
1.  Manas ideālās brokastis: balta kafija, tomāts ar pesto un sniega bumbām, mellā maizīte ar graudiem.
.
2. Visur, kur es dzīvoju vai strādāju vai vienkārši darbojos ilgāku laiku, vispirms uzrodas viena grāmata, tad pārītis, tad čupiņa un tad jau man aiz muguras ir plauktiņš ar grāmatām. Kad plauktiņš ir pilns, grāmatas ierušinās kastēs zem galda. Tas ir neapturams process, kuram es nepretojos, jo grāmatu klātbūtne man vairo labsajūtu.

photo by Rosie Hardy

.
3.  Manā dzīvē ir liela nozīme smaržai un aromātam, visam tam, kas patīkami kairina nāsis. Es nelietoju daudz un bieži smaržas, bet patiesu baudu izjūtu no ceptas maizes aromāta, ceriņu smaržīgā tvana, svaigi pļautas zāles un saulē sakarsušas pludmales smilts, kam klāt piejaucas jūrmalas aļģu dvaka. Sava burvība ir balta sniega dvesmai, maijpuķīšu dullumam un izkaltuša siena rāmajam aromātam, bet īpašu vietu manā smaržu paletē ieņem trūdošās lapas. Reiz oktobrī, jau krietni pasen, es atgriezos mājās pēc gandrīz mēneša ilgas klīšanas pa Eiropu, atpakaļceļā braucu ar satiksmes autobusu no Berlīnes un pilnīgā transā kāpu laukā obligātajās pieturās. Bet vienā brīdī es ievilku elpu un sajutu – mājas! Tā smaržo tikai Latvijas zeme…

Kukata. Zemes raksti 4 (no konkursa “Zelta rudens Latvijā 2009”)

.

4. Manu mīļāko kinoaktieru evolūcija

         

Mikijs Rurks →

Džordžs Klūnijs→

Vigo Mortensens→

Aleksandrs Skārsgārds→

Maikls Fasbenders

.

5. Man patīk labas un kvalitatīvas lietas – trauki, lampas, audumi, mēbeles, utt. Esmu pieņēmusi par likumu nepirkt kaut ko tikai pagaidām, kamēr atradīs kaut ko labāku, jo tas nozīmē, ka “pagaidām” ieilgst uz ļoti ilgu laiku. Labāk  pameklēt īsto un paciesties, jo diskomforts stimulē meklēšanu.

.

6. Viena no manām mīļākajām dziesmām

.

7. Pieaugušie bieži dzīvo dzīvi, kurai ir pielāgojušies un ar to apraduši, bet kaut kur dziļumā, kādā dvēseles kaktiņā ir paslēpusies  īstā dvēseles būtība, kura parāda patiesās vēlmes… biežāk būt brīvību mīlošai raganai.

photo by Karrah Kobus via http://www.art-spire.com

.

Es labprāt uzzinātu par ikviena, kurš lasa šo emuāru, septiņām svarīgām lietām! Bet no tiem, ko es lasu regulāri, neesmu vēl manījusi nominētus Spīganu, Santu un Balto runci! Gaidīšu Ms Marii un Aigas septiņas lietas!

