Pablo Gallo. Mujer buscando un pasaje (2009)

Pablo Gallo. Mujer buscando un pasaje (2009)

“Pasaki man vienu,” sacīja vecākā Princese Vecajai Sievai, kad visi bija aplaudējuši viņas stāstam. Mēness spīdēja smaragdzaļās debesīs, un visi radījumi snauduļoja un čabinājās. “Pasaki man vienu. Vai tu biji tā, kuru es redzēju uz ceļa steidzamies man pa priekšu?”

“Tev pa priekšu vienmēr iet kāda veca sieva, un kāda cita tev seko arī aiz muguras, un tā nebūt nav vienmēr viena un tā pati, un šī sieva var būt ļaunestīga vai laipna, bīstama vai brīnumjauka atkarībā no tā, kā izlokās ceļš, pa kuru tu steidzies. Jā, es biju tev priekšā un aiz muguras arī, bet ne jau es viena pati un ne jau tāda, kādu tu mani redzi tagad.”

“Esmu laimīga, ka varu būt šeit kopā ar tevi tādu, kāda esi tagad.”

A.S.Baieta “Džins lakstīgalas acī” (fragments no pasakas “Vecākās Princeses stāsts”) (Atēna, 2004, tulkojusi Maija Andersone)

